تاریخ : دوشنبه 1 مرداد 1403
کد 4950

کارگاه آموزشی «تشریفات مدیران» در اتاق بازرگانی تبریز برگزار می‌شود

کارگاه آموزشی «تشریفات مدیران» با سخنرانی احمد یحیایی ایله‌ای، چهره ماندگار روابط عمومی ایران و مؤلف کتب ممتاز تشریفات ایران، به همت اتاق بازرگانی تبریز و با همکاری انجمن روابط عمومی آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شود.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی تبریز، این کارگاه روز یکشنبه، هفتم مردادماه ۱۴۰۳ از ساعت ۹ صبح الی ۱۲ ظهر در محل اتاق بازرگانی تبریز برگزار خواهد شد. حضور در این کارگاه تنها با ثبت‌نام قبلی امکان‌پذیر بوده و ثبت‌نام در این دوره برای اعضای اتاق بازرگانی تبریز رایگان است.
علاقه‌مندان به شرکت در این کارگاه می‌توانند از طریق شماره تلفن 35233930 ثبت‌نام کنند. در پایان دوره، مدرک آموزشی معتبر اعطا خواهد شد.
موضوعات کارگاه شامل مثلث مدیریت تشریفات، قانون طلایی تشریفات، اصول تشریفات فردی، تشریفات زبان بدن، تشریفات ارتباطات کلامی (سخنوری)، تشریفات مهمانی و میزبانی (خوردن و آشامیدن)، آداب شرکت در مراسم تشریفاتی و تشریفات جلسات و مذاکرات است.
گفتنی است، دکتر یحیایی ایله‌ای، با بیش از ۲۰ سال تجربه در حوزه روابط عمومی، تاکنون بیش از یک‌هزار دوره و سمینار آموزشی برای مدیران و کارشناسان روابط عمومی برگزار کرده و تألیف شانزده جلد کتاب تخصصی در زمینه روابط عمومی و ارتباطات از دستاوردهای مهم علمی وی به شمار می‌رود. از جمله آثار علمی و کاربردی دکتر یحیایی ایله ای در زمینه تشریفات می‌توان به کتاب‌های «اصول و آداب تشریفات»، «تشریفات هتل»، «مدیریت تشریفات» «تشریفات مدیران» و «استانداردهای تشریفات» اشاره کرد.
شایان‌ذکر است، این کارگاه با هدف ارتقای سطح علمی مدیران و روابط عمومی‌ها در راستای مسئولیت اجتماعی اتاق بازرگانی تبریز و انجمن روابط عمومی آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شود.