تاریخ : چهارشنبه 27 ارديبهشت 1402
کد 3878

پیام تبریک رئیس اتاق بازرگانی تبریز به‌مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

رئیس اتاق بازرگانی تبریز در پیامی با تبریک فرارسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی به عموم تلاشگران عرصه ارتباطات استان، فعالیت در حوزه روابط عمومی را کاری ظریف، حساس و قابل ستایش عنوان کرد.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی تبریز، متن پیام یونس ژائه بدین شرح است: «فرارسیدن بیست و هفتم اردیبهشت ماه؛ روز ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی افراد پرتلاش عرصه ارتباطات و روابط عمومی که خالصانه در راستای اطلاع‌رسانی و شفاف‌سازی امور ادارات و سازمان‌های دولتی و نهادهای خصوصی گام برمی‌دارند، تبریک عرض می‌کنم.
قطعا نقش و رسالت روابط عمومی‌ها محدود به اطلاع‌رسانیِ صرف نیست، بلکه ما همواره شاهد هستیم که با ورود به‌هنگام و به‌جا در شرایط حساس و تنویر افکار عمومی در مواجهه با شایعات، شیطنت‌ها و فتنه‌افکنی‌ها، آرامش و طیب خاطر را به جامعه بازگردانده‌اند.
نامگذاری روزی به‌نام، روز ارتباطات و روابط عمومی، خود بیانگر اهمیت روز افزون ارتباطات در دنیای پیچیده امروزی است، به‌خصوص در عصر حاضر که ارتباطات در تمامی عرصه‌ها، حرف اول و آخر را می‌زند، این اهمیت دوچندان می‌شود. شایسته است در اینجا از جایگاه والای روابط عمومی‌ها در بخش خصوصی نیز یاد کرد که با ایفای نقش خود در راستای معرفی توانمندی‌های بخش غیر دولتی، بالاخص در حوزه تولید و صنعت، راه را برای فعالان عرصه تولید هموارتر کرده‌اند و به‌مثابه آیینه‌‌ای شفاف، قدرت بخش خصوصی کشور عزیزمان را در تمام جهان منعکس می‌کنند.
 امید می‌رود روابط عمومی‌ها به عنوان یکی از ارکان مهم و تأثیرگذار در امر اطلاع‌رسانی، همواره در راستای خدمت به مردم و نظام مقدس کوشا باشند».