تاریخ : چهارشنبه 20 فروردين 1399
کد 698

جلسه هماهنگی ستاد کمک رسانی به اقشار آسیب پذیر جامعه در اتاق تبریز

جلسه هماهنگی ستاد کمک رسانی به اقشار آسیب پذیر جامعه با حضور معاونت امور اقتصادی استاندار اذربایجان شرقی، رئیس سازمان صمت، رئیس و اعضا هیئت رئیسه و هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی در خصوص نحوه کمک به افراد نیازمند و کم برخوردار در محل اتاق تبریز برگزار گردید.
این نشست در راستای ایفاء نقش در خصوص مسئولیت اجتماعی تشکیل و علاوه بر بررسی کمک های صاحبان صنایع و تجارت استان نحوه ساماندهی این کمک ها و نیز تشکیل بانک اطلاعاتی افراد مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

دکتر یونس ژائله رئیس اتاق بازرگانی تبریز نیز در این نشست با تاکید بر لزوم همکاری ویژه بخش خصوصی استان با دست اندرکاران امر بهداشت و سلامت استان گفت: در شرایط حاضر وظیفه داریم با تمام توان د کنار این عزیزان بوده و از تمام دست اندرکاران و پرسنل خدوم و زحمتکش کادر درمان قدر دانی ویژه ای داشته باشیم. 

رئیس اتاق بازرگانی تبریز در سخنان خود ادامه داد: پیشنهاد ما تجلیل از کادر درمانی استان در خور شان و منزلت این عزیزان است، تا بتوانیم قطره ای از زحمات تلاش گران این عرصه را جبران نمائیم.

یونس ژائله همچنین با اشاره به لزوم کمک رسانی به افراد نیازمند و کم برخوردار جامعه گفت: در راستای مسئولیت اجتماعی بنگاه های اقتصادی جامعه صنعت، معدن، تجارت و‌کشاورزی استان می بایست در چنین شرایطی به یاری افراد نیازمند جامعه شتافته، تا با کمک های خود از جمله تهیه مواد غذایی و ... در این شرایط در کنار این عزیزان باشیم.

وی ادامه داد: در این خصوص پیشنهاد بخش خصوصی استان تهیه و‌توزیع بسته های غذایی به تعداد کافی در سطح استان بوده و امیدواریم بتوانیم این امر را تا هفته آینده به مرحله اجرا در آوریم.

گفتنی است در این نشست موضوعات مختلفی در خصوص اجرایی و عملیاتی نمودن این کمک ها توسط معاونت اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی، رئیس سازمان صمت استان و اعضا هیات نمایندگان اتاق بازرگانی،صنایع، معادن و کشاورزی تبریز مطرح و مقرر گردید بمنظور تداوم این امور آیین نامه ای در روز های آتی تهیه و جهت استفاده ارائه گردد.