تاریخ : چهارشنبه 20 فروردين 1399
کد 697

دکتر یونس ژائله رئیس اتاق تبریز:

صاحبان صنایع و تجارت نیز بایستی به مسئولیت اجتماعی خود در قبال شهروندان عمل نمایند.

اتاق بازرگانی تبریز و بخش خصوصی استان در راستای ایفاء نقش در خصوص مسئولیت اجتماعی خود، در مواجه با ویروس کرونا از همان روز های نخست نسبت به تأمین و توزیع اقلام بهداشتی موردنیاز مردم و بخش های درمانی از جمله تهیه و توزیع روزانه 4 هزار لیتر الکل و موادضد عفونی کننده و 10 هزار ماسک برای پیشگیری از شیوع این بیماری در سطح استان و همچنین تهیه مواد غذایی از جمله برنج، گوشت و سایر مواد غذایی به تعداد یک هزار بسته برای اقشار نیازمند جامعه اقدام نموده و این اقدامات تاکنون نیز ادامه داشته است.
یونس ژائله رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی تبریز با تشریح اهمیت موضوع و تاثیر بیماری کرونا در اقتصاد استان و کشور و با یادآوری نقش بخش خصوصی کشور در حمایت از بخش های درمانی و بنگاه های اقتصادی کوچک گفت : در چنین شرایط ویژه ای مردم و مسئولان و فعالان اقتصادی می بایست با همدلی و هم افزایی برای مقابله با این مسئله تلاش نمایند . 

رئیس اتاق بازرگانی تبریز با اشاره به نقش حمایتی از واحدهای کوچک تولیدی خاطر نشان کرد : در شرایط سخت اقتصادی حاکم بر کشور و تشدید این بیماری وظیفه دولت در ایجاد و اختصاص بسته های حمایتی برای واحدهای کوچک ضروری  بوده و این مهم می بایست با فرهنگ سازی در سایر سطوح جامعه نیز بکار گرفته شود.

وی با تاکید بر اینکه در چنین فضایی صاحبان صنایع و تجارت نیز بایستی به مسئولیت اجتماعی خود در قبال شهروندان عمل نمایند یادآور شد: شرایط فعلی ایجاب می کند تا بخش خصوصی در کنار مسئولان دولتی قرار گرفته و تا شکست کامل این ویروس در سطح کشور از هیچ تلاشی دریغ ننمایند.

وی در پایان از همه فعالان اقتصادی و واحد های تولیدی درخواست نمود با واریز نمودن کمک های نقدی خود تا شکست کرونا در این کار خیر مشارکت نمایند.