تاریخ : چهارشنبه 20 فروردين 1399
کد 693

بازدید ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی از شهرک خصوصی کشت و صنعت آذربایجان خاوری در شهرستان شبستر

ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی از شهرک خصوصی کشت و صنعت آذربایجان خاوری در شهرستان شبستر بازدید بعمل آورند.
مهندس اکبر فتحی ریاست محترم  سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی به همراه مهندس مهردادی سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان و مهندس داداش نصیری مدیر امور اراضی سازمان امروز از شهرک خصوصی کشت و صنعت خاوری متعلق به گروه صنایع غذایی شیرین عسل بازدید و در جریان روند تولید محصولات مختلف کشاورزی در این شرکت قرار گرفتند. 

دکتر یونس ژائله در این بازدید ضمن تشریح فعالیت های تولیدی این مجتمع ،  برنامه های آتی جهت توسعه بخش های مختلف آن را تشریح نمود.

گفتنی است شهرک خصوصی عظیم کشت و صنعت آذربایجان خاوری در زمینی به وسعت 2 هزار و 13 هکتار طراحی شده است، در این مجتمع 1375هکتار برای زراعت و باغداری و 600 هکتار برای ایجاد 14 واحد صنعتی در حال تولید و 28 خط در حال توسعه اختصاص یافته که تمامی تولید محصولات این واحدها برای صادرات طراحی شده و کلیه سیستمها و تجهیزاتشان سیستم های به روز دنیا بوده و می تواند برای تمام کشورهای مقصد، محصولات خود را صادر کند.

شایان ذکر است در این شهرک خصوصی برای 16 هزار نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد شده است که گاوداری 10 هزار راسی ، مرغداری دو میلیون قطعه ای و کارخانه خوراک دام 800 هزار تنی از جمله این واحدها می باشد.