تاریخ : پنجشنبه 29 شهريور 1403
کد 5118

در آستانه سال تحصیلی جدید؛

جشن مؤسسه «فردای بهتر» با مشارکت اتاق تبریز برگزار شد

در آستانه سال تحصیلی جدید،جشن مؤسسه «فردای بهتر» با مشارکت اتاق بازرگانی تبریز برگزار و طی آن از دانش‌آموزان ممتاز تحت پوشش این خیریه تجلیل شد.
 
 
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی تبریز، قاسم قویدل؛ عضو هیئت‌رئیسه اتاق بازرگانی تبریز در این مراسم گفت: تاریخ نشان داده است، افرادی که از مناطق محروم جامعه برخاسته‌اند، با تلاش و کوشش توانسته‌اند، منشاء تغییرات بزرگی در جامعه باشند.
وی با بیان این مطلب خطاب به کودکان و نوجوانان تحت پوشش مؤسسه خیریه فردای بهتر گفت: یقین بدانید، زمان به نفع شما است، شاید مشیت الهی این بوده است که شما در خانواده‌های کم‌بضاعت به دنیا بیایید تا انگیزه‌ای بیشتری برای استفاده بهتر از امکانات مغزی، استعدادها و توانمندی‌های خود به‌دست بیاورید.
قویدل تصریح کرد: شما خوشبخت‌تر از فرزندانی هستید که در رفاه غرق شده‌اند، چرا که بیشتر انرژی آن‌ها صرف اموری می‌شود که برای جامعه‌ی بشری لازم نیست، اما شما که با مشکلات متعددی دست‌پنجه نرم کرده‌اید، می‌توانید با اتکا به توان روحی بالای خود، فردای درخشان‌تری برای کشور خود رقم بزنید، به‌طوری که حافظه تاریخی جهان پر است از سیاستمداران و دانشمندانی که از همین قشر برخاسته‌ و رؤیای خود را محقق کرده‌اند.
در پایان این مراسم از 30دانش‌آموز ممتاز، دو نفر دانش‌آموز ورزشکار در رشته کاراته و دو میدانی، یک هنرجو در رشته نقاشی، پنج خیّر، دو نفر از کادر مؤسسه و 8 نفر از اساتید افتخاری همکار با مؤسسه با اهدای لوح و اعطای جوایزی از سوی اتاق بازرگانی تبریز تجلیل شدند.
گفتنی است، اتاق بازرگانی تبریز در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود، پیش از این نیز با اهدای پک لوازم تحریر به مؤسسه خیریه فردای بهتر، سال گذشته، بخشی از مایحتاج تحصیلی داشن‌آموزان را تامین کرده بود.