تاریخ : پنجشنبه 14 تير 1403
کد 4911

بازدید رئیس کمیسیون صنایع، انرژی و احداث اتاق تبریز از یکی از واحدهای تولید پوشاک در تبریز

یونس اکبرپور پایدار، رئیس کمیسیون صنایع، انرژی و احداث اتاق بازرگانی تبریز و محسن صدقی‌نسب، رئیس انجمن نساجی استان آذربایجان‌شرقی، از یکی از واحدهای مطرح تولید پوشاک بازدید کردند.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی تبریز، یونس اکبرپور پایدار، رئیس محترم کمیسیون صنایع، انرژی و احداث اتاق بازرگانی تبریز، در جریان این بازدید با اشاره به اهمیت توسعه بازار در ایران و جامعه جهانی گفت: اتاق بازرگانی تبریز در تلاش است تا با برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی و تسهیل شرایط حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی، مسیر فعالیت فعالان اقتصادی استان را هموارتر کند.
وی با بیان این مطلب افزود: بر اساس تفاهم‌نامه اتاق تبریز با اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان از یکسو و دانشگاه‌های استان از سوی دیگر، فرصتی فراهم شده است تا نیازهای آموزشی صنایع احصاء شود.
پایدار در تشریح مزایای این همکاری مشترک بین صنایع و مراکز آموزشی و فنی و حرفه‌ای گفت: با این کار  می‌توان علاوه بر تأمین نیروی انسانی ماهر برای این صنایع، دوره‌های آموزشی عملیاتی و کاربردی را نیز برگزار کرد.
وی تصریح کرد: اتاق بازرگانی تبریز و به‌طور ویژه کمیسیون صنایع، انرژی و احداث اتاق تبریز، تمام تلاش خود را برای حمایت از تولیدکنندگان استان به‌کار گرفته است.
محسن صدقی‌نسب، رئیس انجمن نساجی استان آذربایجان‌شرقی نیز در این دیدار، به نیاز مبرم شرکت‌های استانی به اتحاد و همکاری با یکدیگر تأکید کرد.
وی با اشاره به روند فعلی کشور تصریح کرد: تنها راه چاره برای توسعه بازار، اتحاد صنایع و همکاری متقابل و دریافت مشاوره از یکدیگر است، چرا که اتحاد و همبستگی میان صنایع، می‌تواند راهگشای بسیاری از مشکلات و چالش‌های موجود باشد و مسیر پیشرفت و توسعه را هموارتر سازد.
صدقی‌نسب این بازدید را نشانگر تعهد و اهتمام مسئولان و دست‌اندرکاران به رفع مشکلات و ارتقای سطح تولیدات داخلی دانست و ابراز امیدواری کرد: با تحقق وعده‌ها و ارائه تسهیلات لازم، مسیر تولید و توسعه هموارتر شود.
در ادامه این نشست فعالان اقتصادی صنعت پوشاک به بیان مشکلات خود در زمینه تامین ارز، مشکلات نقدینگی، مباحث مالیاتی و تامین اجتماعی پرداختند.