تاریخ : دوشنبه 31 ارديبهشت 1403
کد 4826

پیام تسلیت رئیس اتاق تبریز در پی شهادت رئیس جمهور فقید ایران و هیئت همراه در سانحه هوایی

یونس ژائله، رئیس اتاق بازرگانی تبریز طی پیامی شهادت رئیس جمهور فقید ایران و وزیر محترم امور خارجه، نماینده محترم ولی فقیه در آذربایجان شرقی، استاندار محترم آذربایجان شرقی، مجموعه پروازی و دیگر همراهان را در سانحه هوایی تسلیت گفت.

بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم‌

انا لله وانا اليه راجعون
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی تبریز در متن پیام چنین آمده است: 

«انا لله وانا اليه راجعون
خبر حادثه سقوط هوایی بالگرد در منطقه ارسباران، که به فقدان جمعی از خدمتگزاران نظام جمهوری اسلامی انجامیده است، موجب تاثر و تالم شدید شد. در این حادثه‌ی تلخ و اندوهبار، متاسفانه آیت‌الله ابراهیم رئیسی (رئیس جمهور فقید ایران)، حسین امیرعبداللهیان(وزیر  محترم امور خارجه)، آیت‌الله محمدعلی آل هاشم (نماینده محترم ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی)، مالک رحمتی (استاندار آذربایجان‌شرقی)، مجموعه پروازی و دیگر همراهان را از دست دادیم. سفر آنانی که با این سانحه تأسف‌انگیز مواجه شد، برای انجام دادن خدمات دولتی و در راه خدمت به مردم بوده است، و لذا امید است، این درگذشتگان عزیز مشمول رحمت و فضل الهی قرار گیرند و پاداش خدمات خود را در نزد خداوند متعال بیابند.
اینجانب ضمن تسلیت به خانواده‌های داغدار یکایک درگذشتگان، به رهبر معظم انقلاب، اعضای کابینه دولت سیزدهم و مردم شریف ایران و مردم مومن استان آذربایجان‌شرقی تسلیت عرض  می‌کنم و علو درجات آنان را از خداوند متعال مسئلت دارم».

یونس ژائله 
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز