تاریخ : شنبه 29 ارديبهشت 1403
کد 4822

اتاق بازرگانی تبریز برگزار می‌کند:

دوره بهاره تربیت و مهارت‌افزایی مدیران و کارشناسان حقوقی/ به‌صورت حضوری و آنلاین

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز در راستای ارتقاء دانش و مهارت‌های مدیران و کارشناسان حقوقی، "مدرسه بهاره تربیت و مهارت‌افزایی مدیران و کارشناسان حقوقی" را به‌صورت حضوری و آنلاین برگزار می‌کند.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی تبریز، این دوره آموزشی با حضور اساتید برجسته حقوقی از جمله خیرالله تیموری (حقوق ثبت)، محمد عزتی (حقوق شهرداری‌ها)، یاسر مرادی (حقوق بانکی)، لیدا اسدی (حقوق مالکیت فکری)، محمدمهدی توکلی (حقوق اسناد تجاری)، جواد معتمدی (حقوق شرکت‌ها)، محمد مسعود یوسفی (حقوق گمرکی)، قادر حاتمی (حقوق کار)، احمد متولی (حقوق قراردادها)، عمران نعیمی (حقوق تامین اجتماعی)، مسلم محمدزاده (حقوق مالیاتی) و مهدی قربانی (اصول مدیریت حقوقی) برگزار خواهد شد.
تاریخ برگزاری دوره در روزهای ۱۷- ۱۸- ۲۴- ۲۵- ۳۱ خرداد و ۱ تیر ماه بوده و هزینه شرکت در این دوره ۵ میلیون تومان است که ۲.۵ میلیون تومان آن توسط اتاق بازرگانی تبریز پرداخت خواهد شد.
لازم به ذکر است، امکان شرکت در این دوره به‌صورت آنلاین نیز فراهم بوده و مهلت ثبت‌نام تا ۳۱ اردیبهشت است و علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت‌نام از طریق لینک QR موجود در پوستر نسبت به ثبت نام اقدام کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر، با شماره 041-35572184 تماس بگیرند.