تاریخ : جمعه 14 ارديبهشت 1403
کد 4777

بازدید اعضای کمیسیون جهش تولید مجلس از صنایع صبح پارلار آسیا

اعضای کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی مجلس شورای اسلامی در جریان سفر به تبریز، با همراهی رئیس اتاق تبریز، اعضای هیئت‌رئیسه و هیئت نمایندگان اتاق تبریز از صنایع صبح پارلار آسیا بازدید کرده و با توانمندی‌های این واحد تولیدی دانش‌بنیان آشنا شدند.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی تبریز، شمس‌الدین حسینی؛ رئیس کمیسیون جهش تولید مجلس شورای اسلامی در بازدید از این مجموعه گفت: وجود چنین مجموعه‌ای در حوزه دانش‌بنیان در آذربایجان‌شرقی، مایه مباهات ما است و دانش‌فنی و تکنولوژی و طراحی در این مجموعه‌ و دیگر شرکت‌‌های دانش‌بنیان به خوبی به چشم می‌خورد.

وی بر لزوم بازاریابی برای فروش محصولات دانش‌بنیان تاکید کرد و افزود: کشورهایی در این زمینه موفق بوده‌اند که توانسته‌اند، بازار و اقتصادی رابه‌درستی شناخته و طراحی کنند.

وی با بیان اینکه در خصوص حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان قوانین خوبی وجود دارد، گفت: ما در مرحله نظارت و عمل دچار مشکلاتی هستیم که باید برطرف شود و ما نیز پیگیر آن هستیم.

وی در پایان گفت: ما امروز از دو واحد بزرگ و رقابتی آذربایجان شرقی دیدن کردیم که از ظرفیت‌های بسیار بالایی برخوردار بودند.

 

محسن زنگنه؛ سخنگوی کمیسیون جهش تولید مجلس شورای اسلامی گفت: در قانون جهش دانش‌بنیان، تدابیری اندیشیده و اقدامات موثری به‌منظور حمایت از تولیدکنندگان صنعت الکترونیک در کشور در دست انجام است.

 

جعفر صبحی؛ مدیرعامل صنایع صبح پارلار آسیا در این بازدید گفت: ما امروز به دانش فنی خوبی در حوزه تولید برد الکترونیک دست پیدا کرده‌ایم که سبب کاهش قیمت تمام‌شده محصولاتمان شده است.

وی تاکید کرد: اگر مسئله ارز نیمایی حذف شود، بسیاری از مشکلات ما در حوزه تولید و فروش برطرف خواهد شد.

وی ادامه داد: در صورتی که از این صنعت حمایت شود، قادر به تولید بسیاری از محصولات وارداتی در این صنعت از جمله سلول‌های خورشیدی، تلویزیون و خودروی برقی در داخل کشور خواهیم بود.

گفتنی است، در نخستین روز حضور اعضای  کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی مجلس شورای اسلامی، گروه صنعتی کاشی تبریز و مجموعه صبح پارلار آسیا میزبان این جمع بودند.

آلبوم تصاویر بازدید اعضای کمیسیون جهش تولید مجلس از صنایع صبح پارلار آسیا