تاریخ : جمعه 14 ارديبهشت 1403
کد 4776

بازدید اعضای کمیسیون جهش تولید مجلس از گروه صنعتی کاشی تبریز

اعضای کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی مجلس شورای اسلامی در جریان سفر به تبریز، با همراهی رئیس اتاق تبریز، اعضای هیئت‌رئیسه و هیئت نمایندگان اتاق تبریز از گروه صنعتی کاشی تبریز که متعلق به آقای صمد حسن‌زاده؛ رئیس اتاق بازرگانی ایران است، بازدید کرده و با توانمندی‌های این واحد تولیدی عظیم آشنا شدند.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی تبریز، صمد حسن‌زاده؛ رئیس اتاق ایران، ضمن عرض خیر مقدم به میهمانان با بیان اینکه کشور ایران از ظرفیت‌های بزرگی برخوردار است، گفت: با اتحاد دولت، مجلس و بخش خصوصی می‌توانیم شاهد جهش تولید در کشور باشیم.

وی ادامه داد: علیرغم تمام توانمندی‌ها متاسفانه به دلیل مدیریت غلط، بهره‌برداری مناسبی از ظرفیت‌های واحدهای تولیدی انجام نمی‌شود و کمیسیون جهش تولید در تلاش است تا در راستای کاهش موانع تولید قدم‌های موثری بردارد.

وی در پایان یادآور شد: توان‌ بالایی در بخش خصوصی منطقه شمالغرب کشور وجود دارد که با تکمیل زنجیره تولید، می‌توانیم شاهد بهبود کیفیت محصولات تولیدی این منطقه باشیم.

 

شمس‌الدین حسینی؛ رئیس کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی مجلس شورای اسلامی، پس از شنیدن مشکلات واحدهای تولیدی شهرستان بستان‌آباد تاکید کرد: از ظرفیت این کمیسیون برای رفع و رجوع مسائل واحدهای تولیدی و تحقق شعار سال کمک خواهیم گرفت، چرا که این کمیسیون در تلاش است تا با بازدید از واحدهای تولیدی، قدم‌های مثبتی در خصوص افزایش تولید بردارد.

غلامرضا نوری قزلجه؛ نماینده مردم بستان‌آباد در مجلس شورای اسلامی و نایب رئیس کمیسیون جهش تولید مجلس شورای اسلامی گفت: ۷۵۰ واحد تولیدی در شهرستان بستان‌آباد فعال هستند که در حوزه صنایع دارویی، غذایی، حوزه معدن و حمل و نقل حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.
گفتنی است، در جريان این بازدید، اعضای  کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی مجلس شورای اسلامی، از مجموعه صبح پارلار آسیا که در حوزه تولید برد و صنایع الکترونیکی لوازم خانگی‌ فعالیت قوی دارد، بازدید کردند.



 
آلبوم تصاویر بازدید اعضای کمیسیون جهش تولید مجلس از گروه صنعتی کاشی تبریز