تاریخ : چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403
کد 4771

عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تبریز؛

وقوع اتفاقات مثبت در نمایشگاه ایران اکسپو با برنامه‌ریزی قوی

عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تبریز، نمایشگاه ایران اکسپو 2024 را خوب ارزیابی و ابراز امیدواری کرد: سال‌های آتی با برنامه‌ریزی بهتر، نقش‌آفرینی این نمایشگاه در محافل بین‌المللی پررنگ‌تر شود.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی تبریز، یونس اکبرپور پایدار، رئیس کمیسیون صنایع، انرژی و احداث اتاق بازرگانی تبریز درباره ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران گفت: به نظر من یک برنامه‌ریزی قوی می‌تواند این نمایشگاه را به اتفاق متفاوتی تبدیل کند. اگر این نمایشگاه در اواسط سال برگزار شود، بهتر است زیرا اوایل سال برای جمع‌بندی مشکل‌ساز می‌شود.
او ادامه داد: ما بیشتر از این می‌توانیم توانایی‌های استان آذربایجان شرقی و اتاق بازرگانی تبریز را در نمایشگاه نشان دهیم به این شرط که نمایشگاه را در مجامع بین‌المللی هم خوب تعریف کرده باشیم.
این فعال اقتصادی تأکید کرد: ما به برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی برای رشد و پویایی اقتصادی نیاز داریم. شرکت در این نمایشگاه‌ها کمک می‌کند که بتوانیم خودمان و محصولات تولید شده در استان را معرفی کنیم. چون استان آذربایجان شرقی استانی است که توانمندی‌های خوبی در صادرات دارد و بعد از استان تهران صادرات در آن نقش اول را دارد.