تاریخ : دوشنبه 17 مهر 1402
کد 4266

قدردانی خانه مطبوعات و رسانه‌های آذربایجان‌شرقی از رئیس اتاق بازرگانی تبریز

مدیرعامل و رئیس هیأت مدیره خانه مطبوعات و رسانه‌های آذربایجان‌شرقی با اهدای لوحی از حمایت‌های یونس ژائله، رئیس اتاق بازرگانی تبریز در برگزاری رویدادهای رسانه‌ای استان قدردانی کردند.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی تبریز در متن این لوح چنین آمده است:
 
«جناب آقای یونس ژائله
ریاست محترم اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز
برگزاری دورهمی‌های رسانه‌ای در شهر تبریز، تلاشی برای تشویق و قدردانی از زحمات رسانه‌ها و گام مهمی در راستای نقش‌آفرینی رسانه‌ها در ایفای نقش پل ارتباطی میان مردم و کارآفرینان و مسئولان برای طرح مزیت‌ها و حل مشکلات موجود در این خطه محسوب می‌شود.
با این نگاه، مشارکت و حمایت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز در برگزاری رویدادهای رسانه‌ای و فرهنگی با شرکت فعالان رسانه‌ای استان آذربایجان‌شرقی نمود عینی تلاش مدیران آن مجموعه در عمل به مسئولیت‌های اجتماعی جهت کمک به شکوفایی فرهنگی و رسانه‌ای منطقه در کنار رونق اقتصادی است.
امید که نقش‌آفرینی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز در مسیر اعتلای فرهنگی و رسانه‌ای منطقه شمال‌غرب کشور در آینده نیز با قوت هر چه تمام تداوم داشته و الگویی برای موسسات دیگر این خطه باشد، لذا بر خود وظیفه می‌دانیم به مصداق حدیث شریفه «من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق»، از تلاش‌های جنابعالی در برگزاری هر چه بهتر این مراسم‌ها، با کمال تشکر را داشته و برایتان از خداوند متعال موفقیت و سربلندی آرزومندیم».