تاریخ : شنبه 6 خرداد 1402
کد 3898

ثبت نام اعزام هیئت تجاری به کشور روسیه تمدید شد/ یارانه اتاق بازرگانی تبریز در سفر هیئت تجاری به روسیه

ثبت نام اعزام هیئت تجاری به کشور فدراسیون روسیه (مسکو و کازان) تا پایان وقت اداری روز سه شنبه 9 خردادماه 1402 تمدید شد و اتاق تبریز مبلغ 1000 دلار را به عنوان یارانه برای اعضای هیئت اعزامی این سفر اختصاص داد.
به گزارش روابط عمومی، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز در نظر دارد هیاتی متشکل از بازرگانان و صاحبان صنایع را در معیت استاندار و مدیران اقتصادی استان آذربایجان‌شرقی از تاریخ ۵ لغایت ۹ تیر ماه سال جاری به کشور فدراسیون روسیه (شهرهای کازان و مسکو) اعزام نماید.
زمینه‌های فعالیت اعضای هیات شامل شیرینی و شکلات، خشکبار، چرم، کفش، مصالح ساختمانی، شیشه، مواد شیمیایی، محصولات پلیمری و پلاستیک، قطعه سازی، خودروسازی، و تجارت عمومی خواهد بود. خواهشمند است در صورت علاقه‌مندی به حضور در هیات مذکور، مدارک ذیل را حداکثر تا آخر وقت اداری روز سه‌شنبه مورخ 10 خرداد ماه 1402 به امور بین‌الملل اتاق بازرگانی تبریز ارائه نمایند.
لازم به ذکر است به مدارک ناقص و مدارکی که بعد از تاریخ فوق، ارسال گردد، ترتیب اثر داده نخواهد شد. همچنین هزینه هرگونه انصراف از حضور فرد اعزامی در برنامه (پس از ثبت نام) که منجر به پرداخت جریمه به آژانس هواپیمایی، هتل محل اقامت، شرکت مربوط به ترانسفر، مترجمین و ... شود، بر عهده فرد اعزامی خواهد بود. شایان ذکر است به علت محدودیت گنجایش هواپیما، اولویت حضور در هیات بر اساس زمان ثبت نام خواهد بود.
مدارک لازم جهت ثبت نام:
اصل گذرنامه معتبر با حداقل 6 ماه اعتبار از تاریخ 10/04/1402
دو قطعه عکس رنگی 4*3 جدید زمینه سفید، بدون فیلتر و بدون روتوش. (تاکید می‌شود عکس بایستی مربوط به یک ماه اخیر باشد و مسئولیت عدم قبول عکس تحویل داده شده توسط سفارت بر عهده متقاضی خواهد بود).
تصویر واضح کارت بازرگانی معتبر (پشت و رو).
ارائه فیش یا پرینت مربوط به واریز خروجی.
فرم تکمیل شده اطلاعات شرکت به زبان انگلیسی (به پیوست).
پرداخت مبلغ 2300 دلار به صورت علی‌الحساب (شامل هزینه ویزا، هواپیمای اختصاصی، بلیط هواپیمای داخل روسیه، اقامت در هتل پنج ستاره با صبحانه، هزینه ترانسفر فرودگاهی و شهری، هزینه نهار و شام، و هزینه برگزاری جلسات) به امور بین‌الملل اتاق بازرگانی تبریز. (لازم به ذکر است جمع هزینه‌های سفر 3300 دلار بود که 1000 دلار از این مبلغ به عنوان یارانه از طرف اتاق تبریز پرداخت شده است.)
متقاضیان محترم در صورت داشتن هرگونه سوال و کسب اطلاعات بیشتر با امور بین‌الملل اتاق بازرگانی تبریز به شماره 35264111 (داخلی 123 و 142) تماس حاصل فرمایند.