تاریخ : چهارشنبه 20 ارديبهشت 1402
کد 3862

حضور فعال اتاق بازرگانی تبریز در نمایشگاه ایران اکسپو 2023

اتاق بازرگانی تبریز در راستای فراهم‌سازی فرصت‌های صادراتی برای تولیدکنندگان و صادرکنندگان استان، در نمایشگاه ایران اکسپو 2023 حضور دارد.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی تبریز، پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران «ایران اکسپو ۲۰۲۳»، که با حضور تجار ایرانی و خارجی برگزار می‌شود، فرصت مناسبی برای عرضه محصولات صادراتی فراهم کرده است.
اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز با توجه به استقرار غرفه توانمندی‌های صادراتی استان آذربایجان‌شرقی در سالن شماره 41 پاویون استان‌ها در نمایشگاه بین‌المللی تهران، به طور فعال در این غرفه مشارکت داشته و در راستای انجام وظایف ذاتی خود و بسترسازی برای افزایش مبادلات بین‌المللی تولیدکنندگان و صادرکنندگان استان گام‌ برداشته است. همچنین انجمن فولاد استان آذربایجان‌شرقی و بیش از 10 واحد تولیدی و صنعتی استان در حوزه‌های مختلف از جمله صنایع غذایی، فولاد، قطعه‌سازی، داروسازی، محصولات شیمیایی و پتروشیمی به طور فعال در این نمایشگاه حضور یافته‌اند.
گفتنی است پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران «ایران اکسپو ۲۰۲۳» طی روزهای 17 تا 20 اردیبهشت ماه سال‌جاری میزبان یک هزار و 250 فعال اقتصادی خارجی از ۶۵ کشور دنیا شامل کشورهای اروپایی؛ اوراسیا، آفریقا، جنوب شرق آسیا و آمریکای لاتین بوده و بیش از ۶۰۰ رویداد و نشست دوجانبه برای این نمایشگاه در نظر گرفته شده است.