تاریخ : شنبه 9 ارديبهشت 1402
کد 3836

چهارمین دوره از مجموعه رویدادهای مشاوره به کسب و کار برگزار می‌شود

همان گونه که مستحضر هستید یکی از راه‌های برون رفت کسب و کارها در شرایط خاص اقتصادی کنونی کشور، کمک به توسعه آن‌ها با استفاده از ظرفیت‌های موجود مشاوره و روش‌های جدید مدیریت کسب و کار است. این موضوع در شرایطی که اکثر کسب و کارها و فعالان اقتصادی با مشکلات متعددی مواجه هستند و مخاطرات متعددی را پیش رو دارند، اهمیتی دو چندان پیدا کرده است.
در همین راستا چهارمین دوره از مجموعه رویدادهای مشاوره به کسب و کار با محوریت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و با همکاری معاونت کمیسیونها، مجامع و شوراها، همچنین معاونت استان‌ها و تشکل‌های اتاق ایران و تشکل‌های عضو کانون شبکه مشاوران مدیریت و مهندسی ایران، با هدف ارائه خدمت به مدیران بنگاه‌های بخش خصوصی و دولتی سراسر کشور، طی سه روز و در تاریخهای ۱۸ الی ۲۰ اردیبهشت ماه سال جاری به صورت حضوری با موضوع «ضرورت به کارگیری مدیریت علمی، جهت حفظ و توسعه کسب و کارها در شرایط کنونی» در اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی ایران برگزار می‌گردد.
شایان ذکر است اطلاعات تکمیلی رویداد مزبور در قالب پوستر پیوست می‌گردد. همچنین علاقه‌مندان می‌توانند از طریق آدرس اینترنتی www.c2bevent.ir نسبت به ثبت نام اقدام نموده و جهت کسب اطلاعات بیشتر با دبیرخانه رویداد به شماره ۰۹۱۰۵۰۵۹۹۸۴ تماس حاصل فرمایند.