تاریخ : پنجشنبه 7 ارديبهشت 1402
کد 3834

دعوت به شرکت در همایش مدیریت سبز

احتراما به استحضار می رساند اتاق بازرگانی ایران در راستای نشست سازمان ملل در شرم الشیخ 2022 و گلاسکوی 2021 (در امتداد نشست پاریس 2015) که با هدف مدیریت «فصل مشترک» اقتصاد و محیط زیست برگزار گردید، تصمیم بر آن دارد تا به عنوان نهادی که خلق ارزش در سطح ملی و بین المللی دارد، میزان نقش خود را در صیانت از محیط زیست به واسطه اقدامات اقتصادی از سوی ذینفعان خود نمایان سازد.
 از آنجا که هر نوع آلودگی زیست محیطی به واسطه مصرف منابع و هر نوع فعالیت اقتصادی نیز به دلیل مصرف منابع صورت می پذیرد، مدیریت منابع، رویکردی است که نه تنها منجر به کاهش هزینه های تولیدی و خدماتی می گردد، بلکه با خود اثرات مثبت زیست محیطی به همراه خواهد داشت.
به همین منظور اتاق بازرگانی ایران در راستای رسالت خود که همانا توسعه اقتصاد ملی به واسطه اعضای خود است، با اتخاذ دانش مدیریت سبز، هزینه های توسعه ای را با مسئولیت زیست محیطی همسو و همگرا می نماید. بدین وسیله مفتخر خواهد بود تا از جنابعالی برای حضور در همایش مدیریت سبز با شعار «اقتصاد ما همان محیط زیست ماست» دعوت به عمل آورد.
در این همایش شاخص ها و سنجه های مدیریت سبز، هوش سبز، حسابداری سبز و مدیریت منابع، محاسبه ردپای کربن و ارزیابی چرخه عمر خدمات و محصولات مطرح خواهد شد.
در پایان این همایش از سوی جامعه جهانی مدیریت سبز، گواهینامه معتبر «سفیران اتاق های سبز» برای شرکت کنندگان صادر خواهد شد.
علاقه مندان در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر می توانند در ساعات اداری با شماره تلفن 02185732741 یا خط 2813 تماس حاصل نمایند.

زمان: روز دوشنبه 11 اردیبهشت از ساعت 9 الی 13 در محل سالن همایش ها، طبقه چهارم، ساختمان شماره 2