تاریخ : سه شنبه 5 ارديبهشت 1402
کد 3826

فرمانده بسیج اقشار سپاه استان مطرح کرد؛

جایگاه ویژه اتاق بازرگانی به‌عنوان اتاق تفکر و اندیشه اقتصادی استان

فرمانده بسیج اقشار سپاه استان در دیدار با نایب رئیس اتاق بازرگانی تبریز، نقش اتاق بازرگانی را در تولید اندیشه در حوزه اقتصاد موثر عنوان کرد.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی تبریز، فرمانده بسیج اقشار سپاه استان به‌همراه تعدادی از فرماندهان حوزه بسیج اصناف در دیدار با نایب رئیس اتاق تبریز به اهمیت تلاش صنعتگران در رابطه با اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب تاکید کرد و افزود: شعار سال که در ابتدای هر سال توسط مقام معظم رهبری مطرح می‌شود، بایستی به عنوان الگو و شیوه فعالیت قلمداد شده و به ‌صورت کارشناسی‌شده توسط بخش خصوصی محقق شود.
سرهنگ پاسدار حسن صفدری با تاکید بر اهمیت نقش و جایگاه اتاق بازرگانی به‌عنوان اتاق تفکر و اندیشه، در حوزه اقتصاد، آمادگی خود را در راستای هرگونه همراهی با صنعتگران اعلام کرد.
عباس کمالی؛ نایب رئیس اتاق بازرگانی تبریز هم در این دیدار، تعامل سازنده بین نهادهای دست‌اندرکار و اجرایی با اتاق بازرگانی را لازمه توسعه اقتصادی استان دانست و افزود: اتاق بازرگانی به‌عنوان مشاور قوای سه‌گانه، آماده انتقال نکات مثبت و منفی بخش اقتصادی به مسئولان امر است.
وی سرمایه‌گذاری و اشتغال‌زایی را مهم‌ترین مولفه در رابطه با امنیت دانست و خواستار افزایش حمایت‌های لازم در این زمینه شد.