تاریخ : جمعه 1 ارديبهشت 1402
کد 3823

پیام تبریک رئیس اتاق بازرگانی تبریز به مناسبت عید فطر

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز حلول ماه شوال و عید سعید فطر را تبریک گفت.
بسم الله الرحمن الرحیم
 
اَللّهُمَّ اِنّى اَسْئَلُکَ خَیْرَ ما سَئَلَکَ مِنْهُ عِبادُکَ الصّالِحُونَ وَاَعُوذُ بِکَ مِمَّا اسْتَعاذَ مِنْه ُعِبادُکَ الْمخلصونَ
بهترین چیزی را که بندگان صالح خدا از او طلب می‌کنند، به ما عطا کن و از آنچه که بندگان مخلص خدا، به خدا پناه می‌برند، ما نیز به خدا پناه می‌بریم.
 
عید به معنای بازگشت است. مومنان در عید فطر به شادی و سرور می‌پردازند. نه به خاطر این که ماه رمضان و تکلیف سنگین توانفرسای روزه گذشت، بلکه به دلیل این که در دوره کوتاه‌مدت خودسازی و تزکیه توانستند گام‌های بزرگی بردارند و خود را تا مرزهای متقین بالا بکشند.
روز عید سعید فطر روز شرف حضور در پیشگاه الهی و فخر و مباهات به این امر است که توانستند در اطاعت و پیروی از پیامبر اکرم(ص) سربلند بیرون آیند.
اینک رمضان عزیز رخت سفر می‌بندد تا سالی دگر که آیا لیاقت و حیات داشته باشیم که طعم عاشقی را در کوچه ‌باغ‌های خوش‌عطر شب‌ها و روزهایش قدم بزنیم یا تقدیرمان چیز دیگری باشد.

شکر و صد شکر که افسوسِ وداع ماه میهمانی خدا با سلام عاشقانه‌ ی عید مومنان و خداجویان همراه می‌شود و جان‌های بی‌قرار در ایستگاه فطر، عاشقانه سر بر خاک بندگی ساحت ربوبی‌‌اش می‌‌ساید.

اینجانب، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات تمامی روزه‌داران در ماه مبارک رمضان و تبریک این عید سعید به تمامی مسلمانان بخصوص تاجران، بازرگانان، صنعتگران و فعالان اقتصادی استان آذربایجان‌شرقی، از خداوند قادر و منان عاقبت به خیری، سلامتی و توفیقات روز افزون را برای همگان مسئلت دارم.
یونس ژائله
رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز