تاریخ : پنجشنبه 17 فروردين 1402
کد 3802

در دیدار رئیس اتاق تبریز با کارکنان مطرح شد؛

افزایش صادرات و مهارت‌آموزی، سرلوحه کار اتاق تبریز در سال جدید

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز گفت: توسعه صادرات و تعاملات بین‌المللی و افزایش مهارت‌آموزی سرلوحه‌ی کار این اتاق در سال جدید خواهد بود.
به گزارش روابط عمومی اتاق تبریز، یونس ژائله در دیدار با کارکنان اتاق تبریز، ضمن آرزوی سلامتی و سالی نیکو، گفت: دهمین انتخابات اتاق بازرگانی تبریز با وجود حواشی با کمترین اعتراضات در میان اتاق‌ها برگزار شد و جا دارد از تلاش‌های تمامی کارکنان طی سال گذشته تشکر کنم.
وی با بیان اینکه اتاق تبریز طی ارزیابی‌ها در سال 1401، در بخش‌های شورای گفتگو و آموزش بالاترین رتبه‌ی کشوری را کسب کرد، گفت: امیدوارم با شایستگی‌ای که در کارکنان اتاق تبریز سراغ دارم در عرصه‌های دیگر نیز شاهد حائز رتبه‌های برتر باشیم.
ژائله خاطرنشان کرد: اتاق بازرگانی تبریز در سال جدید، از سویی توسعه‌ی صادرات و بازرگانی بین‌المللی و از سوی دیگر افزایش مهارت‌آموزی برای اعضای اتاق را سرلوحه‌ی کار قرار خواهد داد.
دبیر اتاق تبریز نیز در این دیدار، ضمن تشکر از کارکنان خدوم اتاق گفت: علاوه بر مقام‌های نخست در دو بخش شورای گفتگو و آموزش، اتاق تبریز طی سال 1401، در حوزه‌های صدور گواهی مبدا، کمیسیون‌ها، کارنه‌تیر، پنجره‌ی واحد کسب و کار و برگزاری مجامع تشکل‌ها از جایگاه بسیار خوبی در میان اتاق‌ها برخوردار بود.
جعفر محرم‌پور همچنین از افزایش درآمدهای اتاق طی سال گذشته خبر داد و گفت: تسهیل بهتر روابط توسط دفتر روابط عمومی و ایجاد و فعالیت دبیرخانه دانش‌بنیان در تابستان 1401 از دیگر نقاط قوت عملکرد اتاق تبریز طی سال گذشته بوده و امیدواریم این دستاوردها در سال جاری شتاب بیشتری بگیرد.