تاریخ : چهارشنبه 16 فروردين 1402
کد 3801

دیدار رئیس اتاق تبریز با مدیر کل زندان‌های استان آذربایجان‌شرقی

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز در دیدار با مدیرکل زندان‌های استان آذربایجان‌شرقی گفت: در صورت ایجاد اشتغال برای زندانیان، می‌توان چرخه‌ی بازگشت مجدد آنها به زندان را گرفت.
به گزارش روابط عمومی اتاق تبریز، یونس ژائله در این دیدار افزود: اتاق بازرگانی و بخش خصوصی همواره سعی کرده در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی گام بردارد و این آمادگی در صنعتگران و بازرگانان استان وجود دارد که با مهارت‌آموزی و ایجاد اشتغال برای زندانیان، بتوان گامی در جهت کاهش مشکلات این افراد و جلوگیری از بازگشت آنها به زندان بردارند.
محمد جوادی، مدیر کل زندان‌های استان آذربایجان‌شرقی نیز در این دیدار گفت: اجرای طرح‌های سالم‌سازی و ایجاد اشتغال برای زندانیان، بسیار موثر بوده و با اجرای طرح‌های اشتغال حین حبس و پس از حبس می‌توان اندکی از مشکلات درآمدی خانواده‌های زندانیان را کاهش داد.
لطفی مدیرعامل بنیاد تعاون زندان‌های استان آذربایجان‌شرقی نیز در این دیدار از فعالیت کارگاه تولید کفش توسط زندانیان خبر داد و افزود: با حمایت بخش خصوصی می‌توان از ظرفیت‌های زندنیان برای تولید بهره جست و از سویی بخشی از مشکلات مالی خانواده‌های زندانیان را مرتفع کرد.