تاریخ : دوشنبه 14 آذر 1401
کد 3555

در دیدار با رییس اتاق تبریز مطرح شد؛

پیشنهاد ایجاد صرّافی بانک مسکن در تبریز

رییس هیات مدیره شرکت خدمات ارزی و صرّافی بانک مسکن، پیشنهاد ایجاد این صرّافی در شهر تبریز را مطرح کرد.
به گزارش روابط عمومی اتاق تبریز، یونس ژائله در دیدار با رییس هیات مدیره شرکت خدمات ارزی و صرافی بانک مسکن و دیگر مدیران بانک مسکن با اشاره به رسالت عظیم این بانک در تامین سرمایه برای تولید مسکن در کشور گفت: با توجه به نام این بانک، عملاً رسالت آن در جهت تولید مسکن بوده و طبیعی است که منابع چندانی برای واحدهای تولیدی نتواند اختصاص دهد.

وی همچنین با اشاره به تصمیم بانک مسکن مبنی بر ایجاد شرکت خدمات ارزی و صرافی این بانک در شهر تبریز گفت: ما از ایجاد این صرافی در استان استقبال می کنیم اما باید خدمات آن به تجّار استان شفاف بوده و برای این افراد به درستی تبیین شود.

مسعود قنبری، رییس هیات رییسه شرکت خدمات ارزی و صرّافی بانک مسکن نیز در این جلسه با اشاره به فعالیت 13 ساله این صرافی گفت: صرافی بانک مسکن به پشتوانه این بانک وارد این حوزه از کسب و کار شده و آماده همکاری و ارائه خدمات به شرکت های مربوطه خواهد بود.

وی با اشاره به فراهم کردن شرایط و تخفیفات مناسب توسط این صرّافی برای تجّار گفت: برنامه ریزی جاری شرکت ایجاد صرّافی بانک مسکن در تبریز است چرا که 60 درصد از مشتریان این صرّافی، خارج از تهران هستند.

در این جلسه بر روی شرایط ایجاد این صرّافی در تبریز و تسهیلات آن برای بازرگانان و تجّار استان بحث و بررسی هایی صورت گرفت.