تاریخ : شنبه 5 شهريور 1401
کد 3299

نشست اعضای انجمن جوانان و هیأت نمایندگان اتاق تبریز برگزار شد

نشست اعضای انجمن جوانان و هیأت نمایندگان اتاق تبریز به منظور افزایش تعاملات دو سویه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اتاق تبریز، نشست اعضای انجمن جوانان با جمعی از اعضای هیأت نمایندگان اتاق تبریزدر محل اتاق برگزار شده و راهکارهای افزایش تعاملات و فعالیت های این انجمن مورد بررسی اعضا قرار گرفت.

عباس کمالی در این جلسه با بیان اینکه چشم انداز آینده باید روی نقش فعال جوانان گذاشته شده و تمام ملزومات تحقق آن فراهم شود، گفت: عدم سرمایه گذاری های لازم بر روی جوانان سبب می شود که نیروی ماهر و متخصص در عرصه های مختلف در داخل کشور تربیت نشود و به همین دلیل برای افراد متخصص و ماهر در هر زمینه ای نیازمند به افرادی خارج از کشور شویم تا بتوانیم نیازمندی های جامعه خود را برطرف کنیم.

نائب رییس اتاق تبریز ادامه داد: ما در اتاق تبریز علاقمند به حضور و فعالیت هر چه بیشتر جوانان بوده و از این امر استقبال می کنیم که خوشبختانه هم اکنون نیز ظرفیت های خوبی بین جوانان اتاق وجود دارد.

رضا کامی، دبیر هیات رییسه اتاق تبریز نیز در این جلسه با اشاره به نقش ویژه بخش خصوصی در حوزه های اقتصادی گفت: اکثر سرمایه گذاری ها در استان توسط بخش خصوصی انجام شده که این امر نقش مهم این بخش را نمایان می سازد.

وی ادامه داد: خوشبختانه تعداد زیادی از اعضای اتاق تبریز را جوانان تشکیل می دهند که این امر پتانسیل بزرگی برای این اتاق محسوب می شود و می تواند به عنوان الگویی برای دیگر استان ها نیز مطرح باشد.

صمد حسن زاده، عضو هیات نمایندگان اتاق تبریز با بیان اینکه جوانان با حمایت های منطقی می توانند کارهای بزرگی انجام دهند، گفت: برگزاری جلسات انتقال تجربه در مکان واحدهای تولیدی می تواند برای تبادل این تجربیات مفید واقع شود.

جعفر محرم پور، دبیر اتاق تبریز نیز در این جلسه با بیان اینکه اتاق بازرگانی تبریز به عنوان پارلمان بخش خصوصی، اعتقاد ویژه ای به جوانان دارد، گفت: حدود یک سوم از اعضای اتاق را جوانان تشکیل می دهند که به نوبه خود امر بسیار فرخنده ای است.

وی، فعالیت انجمن جوانان را نیازمند بروز رفتارهای خلاقانه بیشتری دانسته و ادامه داد: اتاق تبریز نیز آماده ارائه خدمات به جوانان فعال در حوزه صنعت و تولید بوده و از پیشنهادات انجمن در این راستا استقبال می کند.