تاریخ : شنبه 5 شهريور 1401
کد 3298

جلسه کمیته صنعت و معدن ستاد دانش بنیان آذربایجان شرقی برگزار شد

جلسه کمیته صنعت و معدن ستاد دانش بنیان آذربایجان شرقی با هدف معرفی، پیاده­ سازی و اجرای یکی از برنامه ­های راهبردی بنیاد ملی نخبگان در اتاق تبریز برگزار شد.
 به گزارش روابط عمومی اتاق تبریز، جلسه کمیته صنعت و معدن ستاد دانش بنیان آذربایجان شرقی به ریاست ابوالفتح ابراهیمی و با حضور امامی، رییس بنیاد نخبگان استان و مدیران عامل شرکت­ ها و واحدهای صنعتی استان در محل اتاق بازرگانی استان برگزار شد.  

در این جلسه، معرفی، پیاده­ سازی و اجرای یکی از برنامه­ های راهبردی بنیاد ملی نخبگان که هدف آن شناسایی و رفع نیازهای فناورانه واحدهای صنعتی و دستگاه ­های اجرایی با همکاری مؤسسات پژوهشی، شرکت­­های صنعتی (دانش بنیان) و با حضور فعال دانش آموختگان برگزیده، دانشجویان صاحب استعداد برای حل مسائل واقعی کشور است، در دستور کار قرار گرفت.

در طول این طرح، مسایل و مشکلات و نیازهای فناورانه شرکت­ها و صنایع، مورد شناسایی قرار گرفته، متخصصان برتر صنعتی و استادان خبره دانشگاهی پس از شناسایی آن­ها، مجموعه‌ای از مستعدان علاقه‌مند را انتخاب کرده و به ‌صورت علمی و تخصصی در قالب طرحی مشخص و در بازه زمانی معین به حل مسایل واقعی می‌پردازند.

پس از پاسخ به سوالات افراد حاضر در جلسه و بررسی پیشنهادات در  نهایت تصمیم بر این شد که واحدهای صنعتی متقاضی شرکت در این طرح به تکمیل کاربرگ مربوطه و ارسال آن اقدام کنند.