تاریخ : چهارشنبه 15 دي 1400
کد 2898

با رویکرد بررسی علمی لایحه بودجه 1401؛

اولین جلسه مرکز پژوهش های اتاق بازرگانی تبریز برگزار شد

اولین جلسه مرکز پژوهش های اتاق بازرگانی تبریز با حضور اساتید دانشگاهی و با رویکرد بررسی علمی لایحه بودجه 1401 در اتاق تبریز برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اتاق تبریز، اولین جلسه بحث و بررسی مرکز پژوهش های اتاق بازرگانی تبریز ظهر امروز با موضوع بررسی علمی لایحه بودجه 1401 و مزایا و معایب حذف ارز ترجیحی با حضور تعدادی از اعضای هیات علمی مرکز پژوهش های اتاق تبریز، اساتید دانشگاهی، رییس و نائب رییس اتاق تبریز برگزار شد. 

در این جلسه جمعی از اساتید دانشگاهی به بحث پیرامون موضوع حذف ارز ترجیحی پرداخته و نظرات خود در این خصوص را اظهار داشتند. 

رییس اتاق تبریز نیز در این جلسه بر لزوم ارتباط دو جانبه علم و صنعت تاکید کرده و خواستار ارائه راهکارهای علمی برای اصلاح لایحه بودجه توسط مرکز پژوهش های اتاق تبریز شد. 

در این جلسه قرار بر تخصصی تر شدن موضوع بررسی لایحه بودجه 1401 و تشکیل جلسات آتی در هفته آینده شد تا پس از ارائه راهکارهای لازم، بسته پیشنهادی از سوی مرکز پژوهش های اتاق تبریز در این زمینه، تهیه و تدوین شود. 

گفتنی است مرکز پژوهش های اتاق بازرگانی تبریز به منظور ایفای نقش موثر در راهبری اقتصادی استان از طریق بهبود محیط کسب و کار و تقویت فرهنگ نوآوری، کارآفرینی و رقابت پذیری ایجاد شده و به دنبال بهره گیری از نظرات اساتید دانشگاهی و ایجاد ارتباط دو سویه مابین دانشگاه و صنعت است.