تاریخ : چهارشنبه 19 آبان 1400
کد 2781

بررسی ارتباط دانشگاه و صنعت با حضور مسئولان دانشگاه آزاد در اتاق تبریز

موضوع ارتباط بین دانشگاه و صنعت در جلسه ای با حضور مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی در اتاق تبریز مورد بررسی قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی اتاق تبریز، با حضور ملک نیا، مدیرکل کانون‌های دانشگاه، صنعت و جامعه دانشگاه آزاد اسلامی، دیواندری، مدیر نیازسنجی صنعتی این دانشگاه و همچنین مسئولین دانشگاه ازاد اسلامی تبریز، موضوع ارتباط بین دانشگاه و صنعت و نقش اتاق تبریز در راستای ایجاد این ارتباط بررسی شد. 

در این جلسه لاله ملک نیا، مدیرکل کانون‌های دانشگاه، صنعت و جامعه دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به پتانسیل بالای دانشگاه های آزاد در سراسر کشور و توان اساتید و دانشجویان این دانشگاه در برآورده سازی نیاز صاحبان صنایع گفت: این دانشگاه به دنبال ایجاد زبان مشترک با صنعت بوده و در پی استفاده از تجربیات اتاق های بازرگانی در ایجاد این همزبانی است. 

وی همچنین در این جلسه به تشریح رویکرد جدید این دانشگاه بر شناسایی نیازهای علمی و فناوری صنایع و رفع آن ها با استفاده حداکثری از تمامی واحدها، آزمایشگاه و مراکز تحقیقاتی این دانشگاه پرداخت. 

مهدی قهرمانی، دبیر کل اتاق تبریز نیز در این جلسه از برنامه ریزی های این اتاق برای تاسیس و راه اندازی مرکز پژوهش های اتاق تبریز و فعالسازی مدرسه کسب و کار خبر داده و بر آمادگی این اتاق برای همکاری های لازم با مراکز دانشگاهی تاکید کرد. 

همچنین در این جلسه بر روی نحوه همکاری اتاق تبریز و دانشگاه آزاد اسلامی برای ایجاد ارتباط مناسب بین صنعت و دانشگاه مباحثی مطرح شد.