تاریخ : شنبه 8 آبان 1400
کد 2756

در محل اتاق تبریز؛

نشست عمومی اتحادیه کارگزاران گمرکی آذربایجان شرقی برگزار شد

نشست عمومی اتحادیه کارگزاران امور گمرکی آذربایجان شرقی با حضور حداکثری کارگزاران گمرکی در محل اتاق بازرگانی تبریز تشکیل شد.
به گزارش روابط عمومی اتاق تبریز، نشست عمومی اتحادیه کارگزاران امور گمرکی آذربایجان شرقی با حضور حداکثری کارگزاران گمرکی در محل اتاق بازرگانی تبریز تشکیل شد. رضا کامی، دبیر هیات رییسه اتاق تبریز در این جلسه در خصوص جایگاه اتحادیه و ارتباط نزدیک آن با پارلمان بخش خصوصی و ضرورت همکاری حداکثری کارگزاران گمرکی برای احیای نقش کمرنگ شده این صنف مطالبی را ارائه کرد. 

در ادامه محمد امیر میران، دبیر اتحادیه کارگزاران امور گمرکی استان گزارشی از عملکرد این اتحادیه و اقدامات آن طی یک سال گذشته ارائه نموده و به جایگاه قدیمی این تشکل در میان تشکل های اتاق تبریز و ضرورت ایفای نقش به نسبت قدمت این تشکل تاکید کرد. 

مهرداد ایرانی اصل دیگر عضو هیئت مدیره این اتحادیه نیز با اشاره به دلایل و ضرورت عضویت در اتاق بازرگانی تبریز و اینکه پارلمان بخش خصوصی همواره جریان ارتباطی گمرک و کارگزاران را تسهیل کرده، به حمایت اتاق تبریز در این زمینه تاکید کرد. این کارگزار گمرکی با اشاره به مشکل این روزهای بعضی از اعضای این صنف در مسدودی حساب های بانکی، لزوم اقدام جمعی با حمایت اتاق تبریز را یک ضرورت دانست. 

در این نشست در ارتباط با اقدامات لازم جهت انتخابات آتی هیات مدیره این اتحادیه نیز جمع بندی صورت گرفته و نظارت حاضرین توسط هیات مدیره فعلی این تشکل استماع شد.